Instrukcja – edycja lokalu

Grafiki, które zobaczycie poniżej, to zrzuty ekranu, ukazujące poglądowo sposób edycji.

  1. Po zalogowaniu do Portalu w prawym górnym rogu pojawi się szara ikona ludzika (awatar, który możemy zmienić w Profilu), w którą klikamy, a następnie wybieramy przycisk Moje elementy.

  2. Po przejściu do tej części panelu pojawi się następujący ekran:
  3. Specjalnie dla Was panel administracyjny został uproszczony do niezbędnego minimum. Widoczne są tylko 3 moduły (zakładki): Elementy – zarządzanie przypisanymi lokalami, Media – zarządzanie plikami graficznymi, Profil – informacje o koncie.
  4. Najważniejsza funkcjonalność została zawarta w zakładce Elementy, gdzie widzimy listę swoich lokali. Jeśli nie widzisz swojego lokalu, wypełnij formularz dostępny TUTAJ.
  5. Po kliknięciu w nazwę lokalu, przejdziemy do edycji. Oto najważniejsze elementy, które możecie zmieniać:
    1. Nazwa

    2. Opis
    3. Logo/obrazek wyróżniający

    4. Dane teleadresowe

    5. Godziny otwarcia

    6. Media społecznościowe

    7. Galeria

    8. Funkcje (np. Opcje dowozu)
    9. Przypisanie kategorii

  6. Po zakończonej edycji klikamy przycisk Zaktualizuj, znajdujący się w prawej kolumnie
Skip to content